Annons

När kommer nästa nummer av KiaStory?

1
Enl. rubrik, någon som vet?

Börjar bli lite nyfiken eftersom vår träff i Mantorp troligtvis är med i det numret.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: När kommer nästa nummer av KiaStory?

4
Jag kontaktade Kia Sverige och fick följande svar om tidningen:

"Tidningen börjar distribueras ca 20 okt och en artikel om klubbträffen finns med."

Så innan den siste har man den nog säkert.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: När kommer nästa nummer av KiaStory?

6
Bra text med tanke på att de dök upp efter det var slut för dagen.
Bilderna kunde ju vara fler och större, men vi får vara nöjda med "bevakningen".
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: När kommer nästa nummer av KiaStory?

7
Jag blev lite förvånad att vi fick så stor plats med text osv trodde det bara skulle vara nått litet :). Sen lite kul att man själv och bilen kom med på ett hörn :D haha.
Vi kan ju hoppas dem kommer tidigare och ger mer plats ifall vi nu har en träff igen ;)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: När kommer nästa nummer av KiaStory?

10
robbe skrev:Ronnie var det du sin fotade?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag tog väl en 30-40 bilder som jag skickade över. Det fanns bilder som jag tycker var bättre än de som kom med i tidnigen
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"