Re: optima
Postat: 14 mar 2011, 16:26
jo jag skulle gissa i stor uträckning mellan 220-250k med någorlunda utrustning
Inofficiellt forum för bilmärket Kia i Sverige | Diskutera om din Niro, Sportage, Ceed och mycket annat!
http://www.kiacarclub.se/