Annons
Annons

Re: Nya Kia ceed SW Gt-Line

22
Jag beställde en Kia Ceed SW GT-line i helgen. Jag får den levererad i slutet av veckan. Jag ska beställa Brodit ProClip till den, är det samma till den som alla från 2012-2016? Det var iallafall inte samma som jag har i min Ceed från 2011.
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver

23
DrGadget skrev:Jag beställde en Kia Ceed SW GT-line i helgen. Jag får den levererad i slutet av veckan. Jag ska beställa Brodit ProClip till den, är det samma till den som alla från 2012-2016? Det var iallafall inte samma som jag har i min Ceed från 2011.
En dyr (enkel) hållare som kostar mycket. :)
Denna har jag, trots priset är den faktiskt bra. När den inte används ligger den i flaskhållaren mellan sätena.
Priset är iaf överkomligt och det är inkl frakt. :)
http://www.ebay.com/itm/New-Car-Air-Ven ... -a&vxp=mtr
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

24
Torgskräck skrev:Din bil får tillverkningsår 15 om den görs nu men med 16 års modellår(utrustning design osv). Biltillverkare brukar brytdatum för modellår den 1/7.
så med lite tur då bör jag få med startknapp istället för med nyckel? + att jag får det absolut nya nav systemet.
tittade lite på skillnaden mellan 2015 och 2016 såg istort sett bara att det är knapp istället för nyckel.
men förmodligen så missade jag nog nått mer :)
Nya Kia Ceed Sw GT-Line 2016

26
Den nyaste navigeringen är upp till 5 ggr snabbare och har kartan på ett Sd-kort (vilket gör uppdatering mycket snabbare). Det är den du får om du beställt bilen efter september.
Däremot får du troligtvis vanlig nyckel om du inte beställt med knapp.

27
Jag ska kolla vad som är i min bil som ska levereras på torsdag. Det är en lagerbil så jag vet inte vilken månad den tillverkades och kom till Sverige. Det vore kul om det var nya navigationssystemet i den. :)
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver

30
Torgskräck skrev:Då bör den ha 16 års modell och därmed utrustningsnivå om Kia gör likt 99,9% av biltillverkarna.

Men du fick väl en specifikation på bilen där allt framgår? Det fick jag, det är en del av kvittot sas.
Inte vad jag vet men har du nån jämnförelse så man kan kolla specifkt vad som skiljer dom åt mellan 2015 och 16.
jag fick nog bara ett köpeavtal och ett häfte om bilen Ceed -Gt-line.
skall kolla när jag kommer hem om nått sånt fanns med.
Nya Kia Ceed Sw GT-Line 2016