Annons
Annons

Re: koppla in baslåda kia sportage 2011

14
Nicko skrev:Nu har jag dragit högtalarkablarna. Men vilken e plus och minus? På vänster var det gul och svart. Förmodar att gul e plus? På höger var det orange och grön... Bara att prova sig framåt när man kopplar till slutsteg eller finns det nån elschema? Mvh
jag testade mig bara fram när jag kopplade, men hur gjorde du när du koppla på kablanra? använde du sånna klämmor som man bara trycker och sätter på en hona på? så att du inte klippte dom och krongla

Re: koppla in baslåda kia sportage 2011

15
Jag använde dom blåa sakerna som du länkade till på biltema. Men jag kopplade dom på b stolpen där finns det kontakter som går in från dörren lr vad man ska säga.... Så man slipper dra dom genom gummislangen mellan dörren och stolpen för jag testa d först men det var riktigt krångligt. Nu har jag provat koppla in slutsteget men fick inte igång det!? Finns högnivåkontakter på den och så köpte jag lågnivå/högnivåomvandlare, provade båda men det gick inte... Sen tog jag en kabel från strömmen och kopplade till ground och då gick det. Vad gör jag för fel? Mvh
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"