Annons

Bra & stabil digitalbox, Boxer?

1
Ska nyteckna ett Boxerabb i 24 månader och söker en stabil box nu efter 24 månaders tv-helvete med Visats boxar. Någon som vill köpa en av Viasats nyare Pace 865, till salu billigt...

Mina små krav är:
Minst dubbla mottagare
HD
Hårddisk på minst 250GB
EPG
Timeshift på minst 60 minuter.

Söker en box utan driftsproblem, lättanvänd och lättprogrammerad.


Humax BXR-HD+ får man för 1790 kr om man tecknar ett abb på Boxer via NetOnNet. Är det en bra box? Den kostar annars 3790 kr http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/ ... 9541.4276/
Eller ska man köpa http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/ ... 26386.4276 utan abb för 1490 kr? Kan man byta ut den lösa externa disken mot valfri extern disk?

Söker man på prisjakt.nu på just hårddisk, hd, marksänd så får man 9 träffar, där dreambox dessutom är för dyr, är det hela utbudet? http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s ... =s76246153


Så vilken uppfyller de egenskaper jag söker? Humax med 500GB hårddisk?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Bra & stabil digitalbox, Boxer?

2
Ronnie skrev:Mina små krav är:
Minst dubbla mottagare - Du kan spela in på 2 och se på ytterligare 1 kanal
HD - Ja
Hårddisk på minst 250GB - 500gb
EPG - Ja
Timeshift på minst 60 minuter. - 120min timeshift
Jag förlängde mitt Boxerabb med 24mån och fick betala 1295:- för Humaxen, via Boxers kundtjänst.
Har haft den i 2 veckor nu och är mkt nöjd.

Rekommenderas :thumbup:
Kia Cee'd SW 1.6 crdi 2011. Piston Grey.

Re: Bra & stabil digitalbox, Boxer?

3
Pox skrev:
Ronnie skrev:Mina små krav är:
Minst dubbla mottagare - Du kan spela in på 2 och se på ytterligare 1 kanal
HD - Ja
Hårddisk på minst 250GB - 500gb
EPG - Ja
Timeshift på minst 60 minuter. - 120min timeshift
Jag förlängde mitt Boxerabb med 24mån och fick betala 1295:- för Humaxen, via Boxers kundtjänst.
Har haft den i 2 veckor nu och är mkt nöjd.

Rekommenderas :thumbup:
Tack för svaret, så Humax funkar då? Nu har de istället att man betalar mer för boxen, men halva kostnaden för max eller mix i ett år sedan fullpris. Ska se om jag kan snacka till mig den för ditt pris. NetOnNet vill ha 1700 kr för Humax 500+
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Bra & stabil digitalbox, Boxer?

4
Ronnie skrev:
Pox skrev:
Ronnie skrev:Mina små krav är:
Minst dubbla mottagare - Du kan spela in på 2 och se på ytterligare 1 kanal
HD - Ja
Hårddisk på minst 250GB - 500gb
EPG - Ja
Timeshift på minst 60 minuter. - 120min timeshift
Jag förlängde mitt Boxerabb med 24mån och fick betala 1295:- för Humaxen, via Boxers kundtjänst.
Har haft den i 2 veckor nu och är mkt nöjd.

Rekommenderas :thumbup:
Tack för svaret, så Humax funkar då? Nu har de istället att man betalar mer för boxen, men halva kostnaden för max eller mix i ett år sedan fullpris. Ska se om jag kan snacka till mig den för ditt pris. NetOnNet vill ha 1700 kr för Humax 500+
Jag gav idag 1995 kr för en Humax 500+ Men istället en totalkostnad för boxer max på 4800 kr istället för ordinarie 6400 kr. över 24 månader.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"