Annons
Annons

Re: Kiacarcub sommarträff.

142
Ditec bilvårdscenter i Mjölby http://ditecmjolby.vpsite.se fanns på plats med Marie Jensen och Roine Sundling. Det var Roine som höll på att dema produkter i värmen. Väldigt trevlig kille som verkade veta helt vad han pratade om. Det erbjöds bl.a. bra rabatterat pris på glasbehandling,

Kias tekniska chef var även på plats och svarade på alla frågor man kunde hitta på gällande Kia.

Bilbörsen från Linköping http://www.bilborsen.com med säljaren Tony Bruzell var där med med en Picanto, en Sorento och en Sportage. Tony var en trevlig person som lät de som ville testa bilarna.

Till sist så kom även KiaStory, tyvärr så försenade så de flesta hade hunnit köra hemåt. Detta p.g.a. ett jobb som var före oss som tog längre tid än beräknat. Morgan hade inte hunnit iväg så han var på plats och pratade med reportern. Bilder finns som bl.a. jag tog och de ska göra ett urval som ska komma med i tidningen, om det blir 1, 2 eller fler vet jag inte.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Kiacarcub sommarträff.

143
jockejr skrev:Dök upp vid 2 tiden och tittade lite, trevligt att prata med några härifrån. Hoppas det kan bli lite mera nästa år!, Finns ju rätt många KIA som rullar på våra vägar.
Det var riktigt skoj att få ett ansikte på lite av folket som besöker forumet :)
Tycker vi hade riktigt trevligt och vädret var ju helt kanon.
Det kommer säkerligen att bli något nästa år också ;)
Ha det så gott.

Mvh Morgan
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Kiacarcub sommarträff.

144
Även jag vill passa på att tacka Marie Jensen och Roine Sundling för ett mycket trevligt bemötande och för att ni ville delta på vår träff. Sen vill jag även tacka Tony Bruzell för att du kom och tog dig tid att besvara bl a mina frågor vad gäller nästa Kia ;)

Vill även passa på att tacka Gunnar för att du svarade på allas frågor, och gav oss matnyttig info.
Mycket trevligt.

Sist men inte minst så vill jag tacka alla ni som kom på träffen. Jag hade fruktansvärt roligt från ca 05.45 imorse och fram tills nu då jag är helt färdig ;) Det var som jag nämnde tidigare riktigt skoj att få ansikte på några av medlemmarna. Hoppas alla har haft lika trevligt som jag ;)

Nu en kaffe och sen rensa lite på forumet.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Kiacarcub sommarträff.

145
Tack för en mycket bra ordnad träff :clap: :clap: :clap: Detta får gärna bli en återkommande händelse!

Kul att också träffa forumets trevliga medlemmar! Vi som var där fick bl. a. en trevlig "goodie bag" med Kia grejer och bra tips och lika bra priser på bilvårdsprylar från Ditec, och sånt kan man ju inte ha för mycket av, eller hur Ronnie. :mrgreen:
KIA Pro_Ceed 2,0 Crdi -08 Black Pearl
Audi A4 Tdi -07 Silver metallic, Porsche 928 GT -90 Dark Blue

Re: Kiacarcub sommarträff.

146
Tackar våra Admin´s Morgan och Ronnie för en riktigt kanon träff! Jag hade riktigt trevligt =) Hoppas det verkligen blir nåt nästa år eller tom till hösten kanske? :P

Mvh Pontus =)
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

Re: Kiacarcub sommarträff.

147
pake skrev:Tack för en mycket bra ordnad träff :clap: :clap: :clap: Detta får gärna bli en återkommande händelse!

Kul att också träffa forumets trevliga medlemmar! Vi som var där fick bl. a. en trevlig "goodie bag" med Kia grejer och bra tips och lika bra priser på bilvårdsprylar från Ditec, och sånt kan man ju inte ha för mycket av, eller hur Ronnie. :mrgreen:
Det var ju en väldigt trevlig kille att prata med. Jag hade lite svårt att nonchalera skillnaden på höger och vänster sida på hans demobil. Trots att den var nyfräsch i lacken så var det en markant skillnad.

Själv glömde jag handla. Hade spanat in hans "clay" från 3M, men glömde köpa...

Btw riktigt snygg/tuff Kia, den du har.

(Har du något emot bilden, tar jag bort den.)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Bilagor

Re: Kiacarcub sommarträff.

148
PontusH skrev:Tackar våra Admin´s Morgan och Ronnie för en riktigt kanon träff! Jag hade riktigt trevligt =) Hoppas det verkligen blir nåt nästa år eller tom till hösten kanske? :P

Mvh Pontus =)
Bugar för berömmet.
Bild
Får tacka Morgan och alla övriga som hjälpt oss på vägen fram till träffen.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Kiacarcub sommarträff.

149
Ronnie skrev: Btw riktigt snygg/tuff Kia, den du har.
(Har du något emot bilden, tar jag bort den.)
Tackar!
Det var ju en bra bild, ta inte bort den.
Ronnie skrev:Jag hade lite svårt att nonchalera skillnaden på höger och vänster sida på hans demobil.
Kollade inte så mycket på Ditecs demobil, det var ju ingen Kia :mrgreen:
KIA Pro_Ceed 2,0 Crdi -08 Black Pearl
Audi A4 Tdi -07 Silver metallic, Porsche 928 GT -90 Dark Blue

Återgå till "Ordet är fritt"