Annons

Re: Önskelista/To Do

191
Ska kolla upp detta också Tobias.
Bra idé

Mvh Morgan_
TobiasSvard skrev:En grej som är skönt att ha när trådarna börjar bli långa är en "gå till senaste olästa meddelande" knapp bredvid trådens namn.

Så kommer man alltid den senast olästa posten i tråden. Slipper massor med scrollande och hålla reda på vilken som är senaste post.
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Önskelista/To Do

192
Om man är på index sidan av forumet och klickar på den aktuella tråden så skickas du nu till senaste inlägget.
Med vänlig hälsning, Morgan
TobiasSvard skrev:En grej som är skönt att ha när trådarna börjar bli långa är en "gå till senaste olästa meddelande" knapp bredvid trådens namn.

Så kommer man alltid den senast olästa posten i tråden. Slipper massor med scrollande och hålla reda på vilken som är senaste post.
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

193
_Morgan_ skrev:Om man är på index sidan av forumet och klickar på den aktuella tråden så skickas du nu till senaste inlägget.
Med vänlig hälsning, Morgan
TobiasSvard skrev:En grej som är skönt att ha när trådarna börjar bli långa är en "gå till senaste olästa meddelande" knapp bredvid trådens namn.

Så kommer man alltid den senast olästa posten i tråden. Slipper massor med scrollande och hålla reda på vilken som är senaste post.

Woho!

Nu slipper jag slita ut scrollen på musen :D

Re: Önskelista/To Do

195
Hejsan Tobbe. Det är bara jag som tabbat mig en aning.
Fixat nu ;)

Tusen tack för du uppmärksammade detta.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

197
Det visar sig inte vara så lätt att ordna tyvärr. Kommer forska vidare i det framöver.
Ronnie skrev:Under förutsättning att det är lätt att göra:

När man väljer att lista nya inlägg, går det att få dit info om i vilken avd. inlägget är postat? Nu när vi är så många som vi är så är det ju inte bara ens egen modell som avhandlas. Tycker Sportagedelen har fler postningar, vilket också är bra. :)
Vad gäller aviseringarna om nya inlägg så är detta fortfarande under utredning ;)
Ronnie skrev:Går det att i den väl fungerade aviseringen om nya inlägg lägga till lite info om vem som postat och några eller flera ord från inlägget. Kan vara bra att kunna se inlägget eftersom man ofta kikar på mailen i telefonen och då kan man stilla sin nyfikenhet direkt. :)
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

198
Jag skulle önska att det finns en avd som heter "projekt" , "mitt projekt" eller nåt liknande under varje modell. så man kan skapa sig en tråd med vad man gör med bilen eller tänker göra med den..
Mvh Magnus
Kia Ceed 1.6 CRDi SW Premium Edition 2012
Vw Polo -01 1,4 Bensin.
Sysselsättning: Glasmästare, Lägger solfilm. Fixar hemma med hus mm.
Intressen: Bilar, foto, datorer, hemmafixare, Motorsport, formel1,

Re: Önskelista/To Do

199
Hejsan mrmagnuz.
Detta har varit uppe innan men sedan inte hänt mera.
Jag kan ordna en kategori som heter Projekt men då blir den för alla modeller.
Blir det poppis med projekt så blir det kanske för alla modeller.

Mvh Morgan_
mrmagnuz skrev:Jag skulle önska att det finns en avd som heter "projekt" , "mitt projekt" eller nåt liknande under varje modell. så man kan skapa sig en tråd med vad man gör med bilen eller tänker göra med den..
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

200
_Morgan_ skrev:Hejsan mrmagnuz.
Detta har varit uppe innan men sedan inte hänt mera.
Jag kan ordna en kategori som heter Projekt men då blir den för alla modeller.
Blir det poppis med projekt så blir det kanske för alla modeller.

Mvh Morgan_
mrmagnuz skrev:Jag skulle önska att det finns en avd som heter "projekt" , "mitt projekt" eller nåt liknande under varje modell. så man kan skapa sig en tråd med vad man gör med bilen eller tänker göra med den..
Tror det är det bästa med, Morgan, du kan väl lägga så att man måste skriva in som prefix vilken modell man har. Då blir det lättare att få överblick, eller hur?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Återgå till "Om forumet"