Annons

Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

1
Startar denna tråden och hoppas inte den fylls på alls. Vill ju ha ett problemfritt forum :)
Men om ni hittar några konstigheter eller andra problem så ta dem i denna tråden.
Precis som vi har en önskelista för forumet så får vi ha en för ev problem också.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

3
_Morgan_ skrev:Är det fler som inte kan få automatisk inloggning att fungera på forumet?
Hur har ni det med aviseringar till er e-post? ni som prenumererar på olika trådar.
Mvh Morgan_
Aviseringarna är nog nära 100%. Alltså de funkar perfekt.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

4
Jag har nu ändrat kakorna för forumet.
Så testa rensa er cache på datorn ni som har strul med automatisk inloggning.
Jag själv testade nu på IE, Chrome, Mozilla.

Testade då att logga in och välja automatisk inloggning samt att spara lösenordet. Efter att ha loggat in i dessa webbläsare och sedan bara kryssat ner alltihop för att sedan öppna dem igen gick det problemfritt för min del.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

8
_Morgan_ skrev:Jag raderade den helt och hållet då vi inte behöver ha 2 sökfunktioner under varandra.
Och en framtida modd som skall installeras kommer istället ligga där.

Mvh Morgan_
Jag hittar ingen sökning på http://www.kiacarclub.se/index.php däremot på underavdelningarna. Den andra kunde man söka globalt med. Eller det går från sökrutan under resp. avdelning?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

9
Uppe i bannern så har du Logga ut och till vänster medlemmar sedan vänster ett steg till så har du sök;)
Det går under respektive avdelning med.
Sen kan man även installera så man kan söka på ex Google också direkt via forumet men känns knappt lönt.
Söker man efter något när man är inne på kiacarclub.se så är det nog inte receptet till en kladdkaka :)

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

10
Klickade på länken som visar nya inlägg i forumet. Där var ett inlägg om trasig backspegel, klickade mig dit. Där saknas var jag befinner mig. Det stod alltid en rad var i filhierarkin man befann sig. I klippet står det index och portal där nu. Vet inte om det är så på andra ställen. Men det har nog halkat bort, eller?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Bilagor
klipp.PNG klipp.PNG Visad 18701 gånger 83.96 KiB
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"