Annons
Annons

Re: Kia Niro

4
Beställde i slutet av november och har fått höra från min säljare att den är lastad på båt (har själv varit med och kollat upp det). Så ca fem-sex veckor på båt, sen en till två veckor i hamnen innan säljaren får den för leverans. Så för min del i februari.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Kia Niro

5
Queerdoo skrev:Beställde i slutet av november och har fått höra från min säljare att den är lastad på båt (har själv varit med och kollat upp det). Så ca fem-sex veckor på båt, sen en till två veckor i hamnen innan säljaren får den för leverans. Så för min del i februari.
Hur gjorde du då när du följde kollade upp det


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Kia Niro

6
Kimjasse08 skrev:
Queerdoo skrev:Beställde i slutet av november och har fått höra från min säljare att den är lastad på båt (har själv varit med och kollat upp det). Så ca fem-sex veckor på båt, sen en till två veckor i hamnen innan säljaren får den för leverans. Så för min del i februari.
Hur gjorde du då när du följde kollade upp det

Man ber sin säljare att kolla upp det. Dom kan se status på ordern. Exempelvis vart den befinner sig (båt, hamn, transport etc), chassi- & regnummer mm.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)
Skriv svar

Återgå till "Andra bilmärken"