Yttre temperaturgivare
1Det är tredje vintern vi har vår sportage och det är tredje vintern yttertemperaturgivaren gått sönder, är det fler som har eller har haft samma fel?
nya sportagen har väll inte funnits i Sverige i 3 vintrar nu?Alien skrev:Är det den nya Sportagen ni har? Vad händer med sensorn? Går den sönder på något sätt man kan förhindra?
habl skrev:Det är inte nya sportage eftersom jag skrev tredje vintern alltså årsmodell 2010 uttagen dec 2009. Jag har inte fått något svar vad som är felet de byter ut den och sedan fungerar det. Kan förtydliga att klimatanläggningen får fnatt den vet inte om det är kallt eller varmt så ibland kommer det värme och ibland kyla
Dem har med varandra att göra.Lindgren_021 skrev:habl skrev:Det är inte nya sportage eftersom jag skrev tredje vintern alltså årsmodell 2010 uttagen dec 2009. Jag har inte fått något svar vad som är felet de byter ut den och sedan fungerar det. Kan förtydliga att klimatanläggningen får fnatt den vet inte om det är kallt eller varmt så ibland kommer det värme och ibland kyla
Yttertemperaturgivaren och ACCn ska inte ha med varandra och göra.