Hej , jag har precis köpt en GT-line automat
Riktigt trevlig bil , har bara kärt 8 mil än , men ska bli kul se hur framtiden blir med denna bil!
Rio GT-line
- Kategori: Rio
- Tråd: Rio GT-line
- Svar: 0
- Visningar: 1920
- 28 jan 2019, 10:43
- Gå till inlägg